Inschrijfprocedure voor evenementen

Inschrijven voor de evenementen
A. De deelnemerskosten voor een evenement dienen overgemaakt te worden op het IBAN nummer NL31INGB0002240841 ten name van:ABC CARAVANCLUB te Oss

Equipes die eerder arriveren of later vertrekken, moeten de betalingen van de extra nachten zelf aan de camping voldoen.
Voor de juiste inschrijfdatum wordt verwezen naar het ”Overzicht evenementen”.

B. Daarna uitsluitend telefonisch bij de organisatoren van het evenement. Ten gevolge van de extra kosten die de organisatie moet maken, dient u € 5,00 per equipe extra te betalen, boven op de verschuldigde kosten voor het weekend.

Om organisatorische redenen graag zoveel mogelijk via methode A.

Restitutie van inschrijfgeld, alleen na schriftelijke annulering bij de penningmeester onder aftrek van tenminste € 7,50 (weekend) of € 12,50 (reis).

Annuleringen later dan 1 week voor aanvang van het weekend geven geen recht op restitutie van de betaalde gelden. Denk aan de tijd die de giro nodig heeft voor het verwerken van uw betaling.

Op de overschrijving graag vermelden:
Datum evenement, 1 of 2- persoonsequipe,
aantal nachten of begindatum,
kenteken van de auto/caravan.

E-mail adres van de penningmeester
penningmeester@abccaravanclub.nl

Sluiten venster